מחפשים מתקין דקים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

דקים בפתח תקווה

דרך פורטל 'דקים פלוס' תוכלו להזמין שירותי התקנה ובנייה, תיקון וגם חידוש דקים בפתח תקווה והסביבה, במחירים נוחים ומשתלמים. ניתן לקבל מענה לכל סוגי הדקים כולל דקים מעץ או דק סינטטי.

מחירון דקים בפתח תקווה

השאלה אולי החשובה ביותר היא זו שקשורה במחיר ולכן אנו בפורטל דקים פלוס מאפשרים לכם לצפות במספר הצעות מחיר לדוגמה שאספנו ממחירון הדקים המלא שלנו באתר. בנוסף, חשוב לנו לציין שהמחירים שתראו כאן מתומחרים לפי מטר רבוע של עבודה ושל חומר.

מחירון דקים בפתח תקווה

התקנת דק בפתח תקווה העשוי עץ אורן

המחיר כולל עבודה ואת שווי דק האורן.


280 - 400 ש"ח
כמה עולה התקנת דק טיק בורמזי?

מחיר להתקנת דק מהזן היקר ביותר. מגיע במגוון צבעים רחב.


800 - 1,200 ש"ח
התקנת דק איפאה

המחיר להתקנה של דק איפאה ע"י מתקין דקים בפתח תקווה.


600 - 700 ש"ח
כמה עולה להתקין דק במבוק?

מחיר התקנת דק במבוק, כולל שווי הדק.


600 - 700 ש"ח
התקנה של דק סינטטי אמריקאי

המחיר עבור התקנת דק שעשוי הן מעץ והן מתערובת פלסטיק.


250 - 350 ש"ח

הדפס מחירון

דק בפתח תקווה - מהם הנפוצים ביותר?

אין ספק שכיום בתחום הדק בישראל קיימים מספר רחב של דקים מעץ. מתחת נציג את זני הדק בפתח תקווה שנחשבים לנפוצים ביותר בשימוש:

  • דק איפאה - דק מעץ איפאה נחשב לעמיד מאוד בקרב נוזלים ומזגי האויר השונים, לכן הוא מומלץ מאוד בסביבת בריכה וגם ככזה שחשוף לגמרי לאור שמש או גשם. החיסרון המוביל בו הוא המחיר היקר שלו אך זכרו כי מדובר בהשקעה לטווח שנים ארוך.
     
  • דק אורן - דק אורן נחשב לדק המומלץ למי מכם שמעוניין לצבוע את הדק שלו. מדובר בדק בפתח תקווה הנחשב לזוג ביחס ליתר הדקים שנציג וזאת מפני שהוא פחות עמיד למים. כמו כן, חשוב שתוודאו עם מתקין דקים בפתח תקווה שדק האורן שהוא מספק לכם מגיע מכוסה בשכבה הגנה בפני עובש ומזיקים אחרים.
     
  • דק טיק בורמזי - מדובר בסוג דק שמגיע עם שכבה שומנית טבעית וכזו שמאפשרת לו עמידות גבוהה בפני קרני השמש, המזיקים השונים וגם בפני מים. גם כאן החסרון שלו, בדומה לדק איפאה הוא המחיר הגבוה שלו היות ומדובר בדק העשוי מעץ שמגיע הישר מבורמה.
     
  • דק במבוק - גם כאן מדובר בסוג דק מאוד עמיד בפני מזג האויר השונים, הוא עמיד מאוד במים ויתרה מכך, בפעולת הכריתה של הבמבוק לצורך ייצור דק מסייעים לצמח הבמבוק הטמון באדמה לצמוח מחדש - מה שנחשב לפעולה אקולוגית מיטיבה.
     

דקים בפתח תקווה

מהו דק סינטטי?

שוקלים להתקין דק סינטטי בפתח תקווה אך זקוקים למידע נוסף לגביו? דעו שדק סינטטי לרוב יהיה מיוצר מתערובות המכילה נסורת עץ ותערובת פלסטיק דבקים. כמו כן, דקים סינטטיים נחשבים לעמידים יותר מדקים העשויים עץ אבל החיסרון בהם הוא שבמידה ונוצרת בהם שריטה - לא ניתן לשייף אותה באמצעות כלים ייעודיים כמו שניתן בדק עץ ולכן במידה ודבר כזה קורה יהיה צורך בהחלפה של כל קורת העץ.

מהם סוגי הדקים הסינטטיים הנפוצים?

מקודם הצגנו סוגי דק נפוצים העשויים מעץ וכאן נציג סוגים נפוצים של דק סינטטי בפתח תקווה:

  • דק סינטטי איפאה - אז כמו אחיו העשוי מעץ, גם דק סינטטי איפאה נחשב עמיד מאוד בפני פגיעות שונות וחשוב שתדעו שהליך ההתקנה שלו קצר ודי פשוט ויחד עם זאת, מחיר ההתקנה שווה בערכו להתקנה של אחיו העשוי עץ.
     
  • דק סינטטי אמריקאי - מדובר באלטרנטיבה הסינטטית הטובה ביותר מפני שדק זה משלב הן נראות יפה והן עמידות טובה בפני מים ואקלים חם. דק אמריקאי סינטטי עשוי 50% תערובת עץ ובעל שכבת הגנה העשויה PVC או HDPE.
     
  • דק סינטטי סיני- מדובר באלטרנטיבה המלאכותית הזולה ביותר לדקים הסינטטיים. כמו כן, דק סינטטי סיני מגיע בשתי וריאציות: חלול ומלא. קחו בחשבון שלמרות שמחירו זול, הוא עמיד בכמה דרגות פחות מחבריו הסינטטיים ורוב הסיכויים שתיאלצו להחליפו בתדירות גבוהה יותר.
     

התקנת דקים בפתח תקווה

מהם ההבדלים בין דק עץ לדק סינטטי?

במידה ואתם עדיין מתלבטים בין התקנת דק בפתח תקווה העשוי עץ לבין התקנה של דק סינטטי - דעו כי זה בהחלט מורכב ולשני הצדדים יש יתרונות וחסרונות, אותם נציג בטבלה מתחת:

 

פרמטרים להשוואה דק מעץ דק סינטטי
תחזוקה חידוש או צביעה פעם בשנה או יותר שטיפה בלבד פעם בחצי שנה
מחיר  280 - 700 ש"ח למ"ר  300 - 650 ש"ח למ"ר
עמידות לעתים אך לא תמיד עמידות גבוהה
יתרונות  ניתן למצוא במחירים זולים מאוד, נראות טבעית עמידות גבוהה, תחזוקה קלה
חסרונות פחות עמיד מדק סינטטי והשקעה גבוהה יותר בתחזוקה נראות מלאכותית, לרוב יקר יותר מעץ רגיל

כיצד מתבצע הליך בניית דקים בפתח תקווה?

במידה ואתם כבר החלטתם שאתם מעוניינים ברצפת עץ לגינה שלכם אך לא יודעים למה לצפות מבחינת הליך העבודה, הנה לכם:

  1. חפירת בור - מתקין דקים בפתח תקווה יחל בתוך התחלה לחפור בור לאורך כל האזור בו תכננתם יחדיו להקים את רצפת הדק שלכם.
     
  2. יישום קורות עץ - לאחר שחפר בוק במימדים מתאימים, יחל מתקין הדק להכניס לתוכו מספר קורות עץ בהתאם לגודלו של הבור. תפקידם להביא ליציבות של משטח הדק שיגיע מאוחר יותר. חשוב לציין שקורות העץ בהם ישתמש בעל המקצוע כבר ירוססו מראש בחומר הזפת ע"מ למנוע חשיפה שלהם מהלחות שמצוייה באדמה וגם מפני מזיקים שונים.
     
  3. יציקת בטון - לאחר שהניח את קורות העץ במקומם, ייצוק מתקין דקים בפתח תקווה שכבת בטון מכובדת בכל רוחבו ואורכו של הבור עד לנקודה שלפני הקצות העליונים של הקורות.
     
  4. ייבוש הבטון - כעת יהיו זמני ייבוש עבור חומר הבטון, כאלו שעשויים לנוע בין יום עד 2 ימי עבודה, בהתאם לעונה בה בחרתם לבצע את ההליך ובהתאם לכמות הבטון שנשפך אל הבור.
     
  5. הנחת יריעה - לאחר שהבטון התייבש במלואו, יפרוש מתקין הדקים יריעת ניילון מיוחדת על פני השטח ע"מ למונע צמיחה של עצבים מתחת לרצפת הדק שתקום, וגם כדי למנוע ממזיקים לחדור אל קורות העץ המשמשות כיסודות לרצפת הדק.
     
  6. התקנת הדק - כעת יחל מתקין הדק בפתח תקווה בהרכבה של הדק. הוא ייעזר בפטיש או מקדחה לצורך כך ויחבר בין הקורות.
  • התקנת דקים בפתח תקווה היא עבודה שעשויה לקחת בין יום עד שלושה ימי עבודה וזאת בהתאם לגודל השטח שיש לחפור בו, במידה וקיימת תשתית כבר אז ניתן לצפות לקיצור זמני העבודה.

 

זמן ממוצע להתקנת דק בפתח תקווה:
              יומיים
3 ימים משך זמן יום

חידוש דקים בפתח תקווה - מה זה בעצם?

למי מכם שלא היה בטוח - הליך חידוש דקים מיועד עבור רצפות דק קיימות שדורשות שיפצור וטיפוח. הליך זה כולל שיוף של השכבה העליונה של רצפת הדק ע"י מכונת פוליש, לאחר מכן פירוק של המסמרים המחברים בין קורות הדק, ואז איש הדקים יחל בניקוי של הדק בחומרים ייעודיים, לאחר שהדק יתייבש יישם בעל המקצוע שכבת הגנה שומנית בהתאם לסוג הדק שברשותכם ויחבר את המסמרים חזרה בין הקורות.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995116

כמה עולה חידוש דקים בפתח תקווה?

כמה עולה לחדש דק ישן? תלוי בעיקר בגודל שלו אך גם במצבו כמובן. אם מדובר על דק ישן מאוד, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלק גדול מהקורות וגם חלק מהברגים שהתיישנו. מחיר לתיקון דקים בפתח תקווה יכול לנוע בין 1,400 ש"ח ל-1,800 ש"ח לדק שגודלו הוא 16 מ"ר.
 

מחיר ממוצע לתיקון דק בגודל של 16 מ"ר

מחיר ממוצע לתיקון דק בגודל של 16 מ"ר: 1600 ₪

טווח מחיר גבוה 1800 ₪

טווח מחיר נמוך 1400 ₪

שאלות נפוצות על דקים בפ"ת

אלו השאלות של גולשי האתר בנושא התקנה ותחזוקת דקים פתח תקווה:

מה היתרונות של התקנת דק סינטטי בפתח תקווה על פני דק עץ?

דק סינטטי ניתן לנקות בקלות רבה יותר והוא גם שומר על הצבע שלו לאורך השנים. בנוסף ניתן להתקינו ללא ברגים גלויים, מה שעוזר לשמור על מראה אלגנטי ונקי.


כמה הצעות מחיר אפשר לקבל דרככם?

עד שלוש הצעות מחיר ממתקיני דקים מקצועיים. נזכיר כי קבלת הצעות המחיר היא חינמית ולא מחייבת אתכם להמשך עבודה עם מתקין כזה או אחר.


האם לאחר התקנת הדק צריך לתחזק אותו?

מומלץ לתחזק אותו לפחות פעם בשנה על מנת למנוע שחיקה של העץ בעקבות חשיפה לשמש.